Vaxholm

Imorse var det strålande sol och varmt, ja! Våra planer kunde fullföljas...
   Så efter skolan tog jag och fyra kompisar bussen till Vaxholm, finns inget mysigare ställe än det att gå runt på, äta glass, sola, fika, titta lite i klädbutikerna, spana in chokladbutiken m.m .! Det var riktigt härligt!
 
  
 

Ikväll har jag också hunnit med en joggingrunda i enstaspåret med mimmi, känner mig riktigt duktig! Blev 2,5an men vi har ju inte varit de flitigaste i springandet i år (i somras bestämde vi att springa två ggr i veckan i år och i höstas, jag tror att vi sammanlagt har sprungit två gånger per ett år snarare, om ens det? dåligt av oss). 
   Blev mest dans för vår del, tre gånger i veckan plus allt skolarbete, man hinner ju inte så mycket mer då. I alla fall så orkade vi inte springa mer än så långt, får även skylla på att vi båda är lite sjuka, egentligen för sjuka för att springa men vad gör man inte för en fin kropp i bikinin till i sommar?! bara ge gärnet hela tiden! Bra kämpat mimmi! Nästa vecka blir det jogging igen, det satsar vi på i alla fall! 

xoxo

Kommentarer
Postat av: mingla

Var med i min tävling om ett Nicole Richie-armband som är sponsrad av BettiesGalleria i Kalifornien :)

2008-05-27 @ 23:09:53
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0