vad vore ett liv utan vänner

Skoldagen började med att alla 9or samlades i gympasalen för träning av wienervals som vi ska inleda balen med som äger rum på slottet i näsbypark den 6e juni. Det var riktigt roligt faktiskt! Alla gjorde verkligen sitt bästa för att försöka lära sig! 
Efter dansen hade vi teknik ett tag och efter bara några få minuter tyckte våra lärare att vi fick gå hem så kl 11 åkte jag, mimmi och ida till täby centrum, köpte varsin wrap på Sandy's och satte oss i gräset vid fontänen i täby centrum. Mimmi hade med sig sina grymma högtalare och vi satt och lyssnade ungefär på de låtarna jag skrev upp igår på min måste-ha-på-iPoden-i-sommar-lista! Tack för det tjejer, det var jättehärligt! Efter några timmar var vi tvungna att åka hem igen, mimmi skulle träffa pojkvännen och jag och ida är tvungna att skriva en teknikrapport! Det är den jag ska börja skriva på snart och jag har inte lust, vill sitta ute i solen! Jag ska köpa mig en laptop har jag nu bestämt!   

Dagens outfit;

Vitt linne, H&M
Avklippta shorts, Miss Sixty
Genomskinliga strumpbyxor, Åhléns
Mörkblå tröja, Do Rose
Bikiniöverdel, Burberry


 

575222-18575222-17


575222-16


Onsdagskvällar kl 21 är det LOST! spännande... Så ikväll blir jag sittande i soffan framför tv:n med en kopp te i handen troligtvis! Kanske hittar mig någon liten chokladbit eller liknande också!

 

xoxo


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg outfit :)

2008-05-28 @ 15:06:48
URL: http://sadia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0