Musik

Några måsten för min Ipod i sommar;

Signed, Sealed, Delivered, I'm Yours - Stevie Wonder (A! Finns inte bättre i min smak just nu!)

Scratch Warrior - A-Lusion (en låt som Adam skickade i fredags, riktigt bra, från mitt till slut är bäst)

In The Summetime - Mungo Jerry (hela låten är underbar, musikvideon vill man skratta åt)

Gyllenetider!!! (såklart! svensk sommar! skärgårdsklassat! ett klart måste)

You Can't Hurry Love - Phil Collins (gör mig riktigt glad)

Anima Libera - Emi (härlig och bara uppiggande mysig)

Man In The Mirror - Michael Jackson (perfekt för en varm sommarkväll med pojkvännen eller kompisar)

Håkan Hellström! (också ett måste, favoritlåt just nu är; ramlar)


Ge gärna tips på andra bra låtar, det finns så många fler sommarfavoriter, listan kommer uppdateras!

xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0