Mobil

Ja, det är verkligen dags för mig att köpa en ny mobil. Mitt batteri på min nuvarande mobil är jättedåligt, så fort någon ringer på den efter att den har laddat en hel natt så slås mobilen bara av, tröttsamt! 

En riktigt häftig mobil tycker jag är Pradamobilen! Den är så snygg och verkar riktigt bra! Jag är däremot inte beredd på att lägga ut så mycket pengar och troligtvis inte mina föräldrar heller så det får nog bli någon annan favorit! Av en mobil kräver jag en hyfsat bra kamera och ett stort minne för många sms, låtar och bilder!
   Jag får se vad jag hittar helt enkelt! Är ingen mobilfantast egentligen men just nu är jag på humör att ha en snygg och bra mobil, ja framförallt en som funkar!  




xoxo

Kommentarer
Postat av: Mis

nejnejnej, inte pradatelefonen! mamma har ju den, jag tror det var femte gången hon hämtade den från lagningen igår.. skitsnygg men otroligt dålig. Ett plus är iofs roliga spel! :)

2008-05-28 @ 23:35:45
URL: http://mnyberg.blogg.se
Postat av: Filippa

men det här e ju inte samma som din mamma har? :) eller har hon köpt den här istället för den man fäller upp?
nej jag vill typ ha din mobil, den har allt! haha
kärlek.

2008-05-29 @ 00:34:39
URL: http://app.blogg.se/trackback/ping/19937804

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0