fel fredagsvana

Fredagar är till för att gå ut, vara med vänner och att njuta av ledigheten. Är det inte synd att man ska bli sjuk då, jag har varit sjuk i drygt en vecka men jag har varit igång i alla fall för att bara ligga hemma är inte riktigt min grej... Vilket var riktigt dumt faktiskt för nu har jag både solat och badat (i pool såklart) och det är ju inte det bästa man kan göra när man är sjuk direkt så idag fick jag vara hemma från skolan. Jag försov mig till halv 11 på grund av att jag var på studentskivor igår och det blev rätt sent så jag var trött. Sedan sjukskrev min snälla mor mig vilket jag är glad för. I skolan idag hade de tydligen bara städat och spelat litteratur- och mattespel! Förstår inte varför man inte bara kan få sommarlov direkt istället för de här sista onödiga veckorna i skolan!?
Skolplikt som de säger men ändå, styr om det istället!
Då skulle det synas många leénden på elevers läppar! 

Här är lite bilder från gårdagens sol&bad-eftermiddag hemma hos Mimmi,
stört fint hus appropå ingenting!




Ikväll i alla fall så har jag varit med min kompis Maria Fock, grannen min, så underbar person! Sprallig och alltid glad, helt fantastisk! Vi har sett filmen Temptation Island med Amanda Bynes. Filmen fick jag låna tidigare idag av Johanna som sa att den var jätterolig och bra så jag litade på henne. Visst, den var rolig lite här och var men ingen höjdare. Skaparna till filmen har bland annat producerat filmen Grease vilket förvånar mig väldigt mycket. Jag håller med Johanna om att den var rolig, det var många scener att skratta åt, ibland fattar man inte vad vissa skådespelare vill egentligen. Chris Carmack som är med i filmen och även i O.C. har jag aldrig riktigt förstått mig på men han får mig att skratta åt nästan varje rörelse...
 
 

Dagens mys-och-sjuk-outfit fick bli såhär;

 Brunt boxarlinne, H&M
Rosa tröja, Atlant (herrtröja)
Midjeshorts, Rocky
Vit bikini överdel, Panos Emporio

Vitt nagellack får dig att se brunare ut i och passar till alla olika tänkbara färger till i sommar!
Ett klart måste för mig!

image29image30image31

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0