4 behövliga ting.


FYRA FAVORITER
(ej i ordning).


1). 575222-23 Sololja! Ger starka tecken på att nu är det sommar! Den här finns att köpa i alla mataffärer! 

2). 575222-22 Spraybalsam!, används i blött hår före föning, håret blir helt fantastiskt! Finns att köpa på KICKS, väldigt billig får jag tillägga!


Varför öppnas inte Starbuck's Coffee i Sverige?! De har så många goda drycker, kakor, mackor, luncher m.m. och så ska man behöva sakna det! Jag tycker definitivt att det borde öppna. T.o.m. i Thailand fanns det Starbuck's. Sverige har ju ändå en hel del amerikanska cafén och butiker m.m. men inte Starbuck's. Jag längtar tills någon öppnar det även här i Sverige! 

   Den här muggen köpte jag i New York förra hösten och jag älskar den!
Den är helt perfekt när du är sådär trött på morgonkvisten! De har även muggar som man kan designa själv, riktigt roligt faktiskt, så påhittigt! Jag älskar att pyssla och fixa med saker! När det blir  bra åtminstone...  
3). 575222-21 Kaffemugg från Starbuck's Coffee!

4). 575222-20 i.d. bare mineral make-up!
Så fruktansvärt bra, täcker allt du vill dölja i ansiktet och innehåller även en solskyddsfaktor så du slipper få fula solfläckar. Med i.d. är det svårt att få kanter och fula fläckar! Bästa sminket (pudret) någonsin! Dock dyrt i Sverige. Men det är det helt klart värt tycker jag!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0