klänning

Imorse vaknade jag upp, jätteglad av någon anledning, såg att det var jättefint väder och satte på mig en härlig sommarklänning från CLARA! Jag älskar klänningar och att slippa bära jeans och stora koftor, jackor eller liknande. Så skönt att bara sätta på sig en fin klänning. Det är fint och skönt att bära! En flickas favorit?!!

Dagens outfit;

- Klänning, CLARA.

575222-41

- Skor, (köpta i Thailand).

575222-39

- Kofta, Cotton Emporium (köpt i USA), perfekt som sommarjacka nu!

575222-40575222-38

Idag hade jag svenska och teknik bara. På svenskan pratade vi bara om en massa onödiga men roliga saker och på tekniken gjorde vi skissar av vår bil vilket var tråkigt! Efter det fick vi sluta. Återigen åkte jag och hanna hem till mig idag och solade! Vi laddade upp med varsitt stort glas med saft. Även choklad- och jordgubbsglass och en stor kanna vatten! Vi låg flera timmar i solen, så skönt nu när man slipper tänka på allt skolarbete och annat jobbigt! 

575222-37 Det här är ett av mina femte behövliga ting. Det är en body lotion som är jättebra! Finns också att köpa i alla mataffärer. Den här är bättre än många andra som jag har provat!

Fotade även balklänningen från Malene Birger. 

575222-35 Till den blir det silvriga skor och en vit (?) kuvertväska. 


Nu snart börjar Gossip Girl, efter det är det Desperate House Wifes, åh vad jag älskar tisdagar! Nu måste jag ladda upp med té och sköna kuddar till tv-soffan! 

xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0