fortsättning av min helg

I lördags åkte jag in till stan med mamma för att kolla på balklänning. Jag hittade flera olika men ville inte köpa någon förrän jag var stensäker. På väg hem träffade vi Johanna och Louise som hade varit och shoppat lite, åkte tåg hem tillsammans, sedan åkte jag hem och pratade med resten av familjen vad de tyckte om vilken balklänning jag borde ha. Då gav pappa mig en riktigt bra idé vilken var att om jag tar den klänning jag har hemma så får jag klänningen som jag jättegärna vill ha av honom. (Det finns nämligen en klänning, vanlig lång sommarklänning som jag har velat ha riktigt länge). Det lät som en jättebra idé!

 
Klänning från Twist & Tango som även riktigt fina sommarkläder just nu!

   På kvällen åkte jag hem till Julia Lesse. Vi satt och pratade i flera timmar sen blev vi båda jättetrötta och gick och la oss!     
    Igår, söndag, åkte jag hem från Julia rätt tidigt för hon hade ett inlämningsarbete till dagen efter att skriva.
   När jag kom hem såg jag ett avsnitt av Lost som jag har missat. Efter det åkte jag hem till Johanna där även Hanna var. Vi gick sen till en klippa och solade. Senare på eftermiddagen följde jag med Hanna hem för hon sa att hon hade en balklänning hemma som jag kunde låna om jag ville. Jag tittade på den och lånade med den hem. Den tyckte min syster och hennes två kompisar att jag skulle ha så nu blir det en grå klänning från Malene Birger, jättefin!


Magnums senaste glass Mayan Mystica är jättegod!
 


Igårkväll åkte jag hem till Mimmi, satte oss på hennes altan i en timme, drack té, åt choklad och jordgubbar, pratade om allt möjligt roligt och det var riktigt mysigt! Kl 21 såg vi Kod Mercury som handlar om en liten smart grabb med något typ av handikapp som löser en hemlig kod och som många blir intresserade av! Bra film tyckte jag! Vet inte vad Mimmi tyckte helt ärligt... Vi fick glädjetårar i slutet av filmen iaf! Jag har blivit så känslomässig på senaste tiden! Hur ska det gå på 9ans skolavslutning nu den 12/6.
Kommer vara sorgligt på något vis! Men ändå mest skönt att bara slippa grundskolan och börja gymnasiet till hösten! Längtar! Fast just nu vill jag bara ha sommar!   

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0